سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳
۸۶ بازديد

اتوماسيون پاركينگ شامل دو بخش مديريتي است ، يكي از اين بخش ها مديريت ورود و خروج است و ديگري بخشي كه هدايت خودرو ها را بر عهده دارد . اين دو بخش به شكل كاملا جدا از يكديگر فعاليت مي كنند و براحتي ميتوانند با يكديگر ادغام شده و يك سيستم يكپارچه سيستم اتوماسيون پاركينگ را تشكيل دهند. سيستم هدايتگر پاركينگ در واقع باعث مي شود كه خودرو ها در كسري از زمان به مكان درستي براي پارك هدايت شوند. هدايت خودرو ها توسط سيستم هاي سنتي امري زمان بر و دشوار بود كه با اين سيستم هدايتگر براحتي انجام مي پذيرد. از ديگر مزاياي اين روش ميتواند اين موضوع باشد كه در سيستم هدايتگر پاركينگ براحتي ميتوان در هر لحظه آمار دقيقي از ظرفيت پاركينگ داشته باشيم. اين امر در شيوه هاي سنتي و قديمي امكان پذير نبود و ميتوان گفت كه اطلاع از جاهاي خالي براي پارك به صورت دقيق دور از تصور مي بود.

براي اطلاع دقيق از تجهيزات و چگونگي نصب و راه اندازي اتوماسيون پاركينگ براي پاركينگ مورد نظرتان ميتوانيد وارد سايت ما شده و از محصولات و تجهيزات و روش هاي اتوماسيون پاركينگ اطلاعات مورد نظر را دريافت كنيد.

براي كسب اطلاعات بيشتر ميتوانيد به بخش تماس با ماي سايت رفته و با شركت تماس بگيريد .كارشناسان ما در اين زمينه شما را راهنمايي خواهند كرد.

 

در هر پاركينگي براي جاهاي پارك ، فضاهايي به صورت مرتب با چيدماني دقيق در نظر گرفته شده است كه خودرو براحتي ميتوانيد دراين فضاهاي در نظر گرفته شده پارك كند ، زماني كه خودرو وارد محل پارك مي شود ، سنسوري كه در سقف اين ناحيه تعبيه شده است فرمان پر شدن جاي پارك را به كنترل كننده هاي داخلي مي دهد و بنابراين يك عدد از ظرفيت پاركينگ كسر مي شود ، برعكس اين قضيه نيز صادق است يعني زمانيكه خودرو از محل پارك خارج مي شود ، سنسور آلارم فضاي خالي براي پارك خودروي جديد را براي كنترل كننده ناحيه ارسال ميكند و به همين صورت به ظرفيت پاركينگ اضافه ميكند.

 

علت روي آوردن مديران پاركينگ به اتوماسيون پاركينگ و مكانيزه كردن آن چيست؟

امروزه اين نياز بيش از پيش احساس مي شود كه ميخواهيم تمام امور را به صورت اتوماتيك و بدون به كار گرفتن نيرو هاي انساني اپراتور انجام دهيم . سيستم هاي پاركينگ نيز يكي از اين مواردي است كه به سوي مكانيزه شدن رفته است و بنابراين سيستم هاي اتوماسيون پاركينگ رو به افزايش است و بيشتر شركت ها راهكارهاي مكانيزه شدن را ارائه مي دهند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.