دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

اتوماسيون پاركينگ چيست

اتوماسيون پاركينگ

۸۵ بازديد

اتوماسيون پاركينگشركت پردازنده پارس از جمله شركت هايي است كه يه صورت تخصصي در زمينه اتوماسيون هاي مبتني بر كارت هوشمند فعاليت مي كند.

اتوماسيون پاركينگ براي مكانيزه كردن و مديريت دقيق پاركينگ شما مورد استفاده قرار ميگيرد.

بنابراين اگر ميخواهيد به صورت مكانيزه و تمام اتوماتيك پاركينگ خود را مديريت كنيد بهتر است كه به سراغ اتوماسيون كردن پاركينگ برويد.

در همين راستا شركت پردازنده پارس با استفاده از تجهيزات به روز و تمام مكانيزه ، اين توانايي را دارد كه پاركينگ شما را با تجهيزات خود به صورت تمام اتوماتيك تجهيز كند.

سيستم اتوماسيون پاركينگ شامل دو بخش است. يكي بخش مديريت پاركينگ و ديگري سيستم هدايتگر پاركينگ. كه اين دو بخش تكميل كننده يكديگر هستند ، شما ميتوانيد هر كدام از اين سيستم ها را به صورت مجزا براي پاركينگ خود سفارش دهيد ، اين به اين معني است كه الزامي در پياده سازي هردوي اين سيستم ها در كنار هم وجود ندارد. اما پياده سازي هر دوي اينها در كنار يكديگر ميتواند سيستم يكپارچه تري را براي شما جهت مديريتي دقيق تر پياده سازي نمايد.در همين راستا ميتوانيد براي بهتر شدن سيستم پاركينگتان گزينه ها و تجهيزات بيشتري را ادد كنيد.

تجهيزاتي كه براي اتوماسيون پاركينگ مورد استفاده قرار ميگيرد بسته به نوع پاركينگي كه ميخواهيم تجهيز كنيم متفاوت است .

انواع تجهيزاتي كه در اين رابطه مورد استفاده قرار ميگيرد شامل دستگاه تحويل كارت ، دستگاه دريافت كارت، انواع گيت و راه بند و دستگاه هايي كه مربوط به پرداخت مبلغ پاركينگ مي شود مي باشد.

دستگاههايي كه در ورود و خروج گذاشته مي شوند، دستگاه هايي هستند كه به صورت اتوماتيك كارت را به راننده خودرو تحويل مي دهند و در زمان خروج نيز به صورت خودكار كارت را تحويل ميگيرند.

اين سيستم اتوماسيون پاركينگ شامل يك كنترلر براي كنترل كردن ورودي و خروجي هاي پاركينگ و هزينه هاي جانبي و مبالغ پاركينگ ميباشد.

در ادامه در مبحث اتوماسيون پاركينگ ساير تجهيزات را بررسي خواهيم كرد . تجهيزاتي كه در اين سيستم استفاده مي شوند براحتي ميتوانند مديريت را بدست گرفته و استفاده از نيروي انساني را به حداقل برسانند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.